Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 16., szerda

Új hűtő

Olyan izgatott vagyok!!! Ma délután végre megérkezett az új hűtőnk. A régit kinőttük, már nagyon régen érett egy nagyobb hűtő. Nekem mondjuk főleg a mélyhűtő kellett, mert a régi egy kis hűtő volt, aminek a felső polca volt a mélyhűtő, abba meg nem sok dolog fér el, és persze nem is tökéletes... Arról nem is beszélve, hogy szegény pára már volt vagy 15 éves, hiszen már akkor sem volt új, amikor a miénk lett, 10 évvel ezelőtt...
De most végre lecseréltük, és ma hozták a hórukk emberek. Az Auchanban vettük, Whirpool, ami csak nem lehet rossz. Persze nem bírtam ki, és amikor az emberkék elmentek, rögtön áttöröltem mosószeres szivaccsal (mondtam már, hogy perfekcionista vagyok? Minden egyes sötét foltot le kell mosnom, mert megőrülök...), bekapcsoltam, és fél óra múlva már pakoltam is be. Ahogy számítottam, szinte üres maradt a hűtő, pedig a kicsi ugyanennyi cuccal tele volt... Íme a képe kívülről, és belülről is.


 A spájzban van, mert a konyhába nem fér be, és itt egyébként is praktikusabb nekünk. Jobb oldalra majd ma este visszakerülnek a salgó polcok, és a holnapi napom azzal fog telni, hogy visszapakolok mindent, ami a spájzba való. Imádom már csak a gondolatát is! Az spájz az egyik hely, ahol imádok rendezkedni, átrendezni, átcsoportosítani... Az az én birodalmam, ahogy a konyha is. Ez a két hely van, ahol szinte szabadon "garázdálkodhatok", pakolgathatok, ha rám jön az öt perc...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...