Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 6., vasárnap

Mit sütöttem? - Kókuszos-csokis muffin

A múltkor kaptam az Ízbolygóról egy hírlevelet, ami a muffin és a cupcake különbségéről szólt. Rákerestem az oldalon a muffinokra, és ott találtam ezt a receptet. Mivel imádom a kókuszt, és a muffint is, ezért rögtön elhatároztam, hogy el is készítem. A héten el is készítettem, és isteni finom lett. Egy baja volt csak, hogy nagyon gyorsan fogyott... :-) És sajnos a receptben szereplő mennyiség nekem csak egy tepsinyi, azaz 12 darabra volt elég, nálunk meg muffinból alapmennyiség a  legalább 2 tepsi (ezért is van az, hogy két muffintepsim van...). Úgyhogy legközelebb duplázunk. Ja, és én most nem étcsokit tettem bele, bár biztos, hogy úgy fincsibb lett volna, hanem végre felhasználtam a tavaly karácsonyi adventi naptárakat, mi ugyanis nem nagyon szoktuk őket elfogyasztani (a tavalyelőtti is ott volt, de azok a kukában végezték, ugyanis kibontottam őket, és nem voltak túl biztatóak, a maguk fehéres foltjaival...), viszont sütibe tökéletesen megfelelnek. Ja, és én nem szoktam muffinpapírt használni. Nagyon jól néznek ki, de egyszer megpróbáltam, és alig tudtam a végén lehámoznia kész muffinról a papírt, nem tudom, mit ronthattam el. De egyelőre nem merek újra próbálkozni. Íme az eredmény:


Hozzávalók:
4 tojás
10 dkg porcukor
12 dkg liszt
1 teáskanál sütőpor
1 csipet só
8 dkg kókuszreszelék
12 dkg vaj
5 dkg csokicsepp vagy ugyanennyi étcsoki apróra vágva

Elkészítés:
A száraz hozzávalókat (liszt, sütőpor, só, kókuszreszelék) összekeverem. A cukrot habosra verem a tojásokkal, majd hozzáadom a vajat és a száraz elegyet. A végén belekeverem a csokicseppeket is. Muffinsütő mélyedéseibe kapszlikat teszek, beletöltöm a masszát és 200 fokon 12-15 perc alatt aranyszínűre sütöm.

Kellemes sütögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...