Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 20., vasárnap

Hajvágás

Tegnap esztinek megrövidült a haja. Igen, végre sikerült a fodrászhoz időpontot kérni, és sikerült őt meggyőzni, hogy ne sajnálja levágni Eszti haját rövidebbre, mert már volt neki ilyen, és jól nézett ki, másrészt vele is megbeszéltük, és belement. Szóval a kiscsajnak nyári frizurája lett. Csináltam előőt-utána képet, íme:

Előtte - Utána

Hát nem csinos? Nagyon tetszik neki, állandóan a tükörhöz szaladgál itthon is, hogy megnézze magát. Már előre örül, hogy végre hordhat hajpántot, ugyanis eddig nem nagyon engedtem neki mindennapos ovis frizurának ilyet. Olyan vékony a haja, hogy 10 perc alatt összegubancolódott, ha kiengedve hagytuk, úgyhogy egy egész napos hajráfos lét után nagy sírások árán tudtuk csak kifésülni. Így, hogy rövidebb, talán nem fog annyira kócolódni. És a fodrászunk, Heni nagyon jól megcsinálta. Mint mindig. Nagyon szeretjük őt, eddig még mindig pont úgy vágta le, vagy csinálta meg a hajunkat, ahogy elképzeltük, vagy még jobban! Örülök, hogy végre találtam egy ilyen fodrászt, mert ugyan nem járok sokszor, de amikor megyek, szeretem, ha a végén úgy nézek ki, ahogy elképzeltem, ami eddig még nem sok fodrásznál fordult elő velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...