Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 15., kedd

Hosszú hétvége

Nos, véget ért a hosszú hétvége. Nagyon hosszú volt. Legalábbis nekem, nem tudom, mások hogy vannak ezzel. Volt benne jó is, rossz is. Igazából számomra nem volt sok pihenés. Minden nap főztem (szombat kivételével, mert akkor sógoroméknál ebédeltünk), mostam egy-két adagot,vasárnap egyedül voltam a három gyerekkel (na jó, délután a húgom vigyázott Petire, és így Esztit elvittem GYIK - Gyerekek Isten Közelében - alkalomra a templomba, ahol viszont Dani nem volt hajlandó kikerülni a kezemből, pedig három óra alatt kétszer is megszoptattam), tavasz közeledtével a két nagyobb elég dinkóci volt. Hétfő jó volt, gyönyörű idő, gyerekek kint a kertben . A mai nap meg aztán fantasztikus volt időjárás szempontjából. Pólóban voltam a kertben, nem nagyon akaródzott bejönni ebédet főzni. De azért nagy nehezen rávettem magam...
Azért jó lesz már holnap egy kicsit elvinni a nagyokat az oviba, szerintem nekik is hiányzik már. Még Peti is azt mondta, hogy szeretne már menni, és ma először hallottam tőle, hogy Esztin kívül más barátja is van a csoportban, bár az is egy lány, Lili, de már valami. És tudom, hogy Lilike is sokat emlegeti otthon Petit, úgyhogy valószínűleg kölcsönös a dolog. Örülök neki. Aminek viszont nem, hogy Peti szinte már egyáltalán nem alszik délután, ha itthon van. Az oviba alszik, de valamiért itthon mostanában nem hajlandó. Szomorú vagyok emiatt, mert egyrészt így teljesen kajla estére, nehezen lehet vele bírni, és nem lehet azt sem csinálni, hogy amíg ő alszik, addig Esztivel foglalkozom egyedül. Na mindegy, azért reménykedek, hogy ez nem végleges, és majd visszaáll...
Hirtelen jött a tavasz, így ruházati gondjaink is vannak. Ugyanis télen mindkét gyerek kinőtte a félcipőjét, de addig nem mertem nekik újat venni, amíg nem kezdik el hordani, hiszen lehet, hogy mire hordanák, még nő a lábuk. Ez persze azt eredményezte, hogy mivel eddig még nem volt alkalmam elmenni cipőt venni velük, vagy csizmában járnak, vagy a kicsi cipőjüket adom rájuk. Úgyhogy a héten egy cipővásárlást már mindenképpen meg kell ejteni. Kabátot szerencsére találtam hirtelen, bár Esztire még kicsit nagy, de elmegy. Azért nem merem eltenni még a téli cuccokat, csütörtöktől jön valami lehűlés, ki tudja, mekkora.
Holnap lesz Dani 3 hónapos! El sem hiszem, milyen gyorsan telik az idő... A fejlődéséről majd holnap írok. Elmaradásom van még Eszti ovis kézműves alkotásainak leírásával is, pedig a fényképek már elkészültek, csak meg kéne írni a bejegyzést. Sütöttem, főztem is, a recepteket is majd írom (ma például mérges lettem a könyvemre, mert szerintem teljesen rossz volt a recept, úgyhogy van egy nagyon rossz sütim, amit valahogy el kell pusztítani, mert sajnálom kidobni a belevalók miatt... De már sejtem, hogy mit írtak el benne, úgyhogy még majd próbálkozom.)

További szép tavaszt a hétre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...