Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 1., kedd

Díjaztak!

Eralillától kaptam egy díjat erre a blogomra! Nagyon örültem neki, főleg, hogy azt írta, tetszik, amit írok. Köszi, hogy kitartasz mellettem, még ha nem is írok rendszeresen! Íme a díj, és persze, mint mindegyikhez, ehhez is tartoznak utasítások:


A részvételi feltételek, szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Végül 3 blogot választottam ki. Nem tudom, hogy valaki megkapta-e már ezt a díjat közülük, de én most nekik adnám tovább. Közülük mondjuk szerintem csak Gólya számít kezdőnek, de Secima és Andi blogját is nagyon szeretem, ezért választottam őket.

1. Secima blogja, a Szép Macicsalád, mert olyan cuki történeteket ír le mindig, és általában egy szép macis scrapbook oldallal is megspékeli a bejegyzéseit.
2. Gólya blogja, a Keleplő. Ő nemrég kezdett scrappelni, és máris nagyon szép dolgokat készít. (Arról nem is beszélve, hogy kiderült, hogy az anyukája kollégám volt a legutóbbi iskolámban...). Jelenleg épp egy gyönyörű mesekönyv készítésén fáradozik.
3. Végül, de nem utolsósorban Andi blogja, a Hogyan ne vezessünk tökéletes háztartást. Ezt a blogot nem sokkal karácsony előtt ismertem meg, és azóta is nagy lelkesedéssel olvasom Andi trükkjeit, tanácsait a háztartásvezetéssel kapcsolatban. Sokat tanulok tőle. Most éppen egy lomtalanítási projektbe kezdett bele, még lehet csatlakozni!

Köszi, hogy itt voltál!

2 megjegyzés:

  1. Köszi Maja, hogy gondoltál rám! :) Köszönöm a díjat!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. Igazán jólesett, hogy ilyen szépen írtál a blogról. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...