Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 20., vasárnap

3 hónapos tanácsadás

voltunk Danival 17-én tanácsadáson, oltást is kapott a prücsök. Most szerencsére csak egyet a jobb combjába. Nem is vártam meg, mit mond a doki, egyszerűen felkaptam utána, és gyorsan meg is vigasztalódott. Aztán még mosolygott is. Érdekes, hogy utána, otthon nyűgösködött inkább sokat, és sírt, ha hozzáértem a lábához. Biztos akkor kezdett el neki fájni igazán. Viszont most csak két napig szenvedtünk, mostanra már jól van Dani. Kicsit sajnos megfázott, megint taknyos, ez az oltás reggelére jött ki rajta. Mintha megérezte volna, mi következik, előtt való éjszaka sokat szenvedtünk. Hosszú idő óta először megint kétszer szoptattam éjszaka, mert felkelt. Pedig most már stabilan átalussza az éjszakát.

Méricskélés is volt a tanácsadáson, 5100 grammot és 59(!) centit mért a védőnő (bár először 57 centit mért, aztán hitetlenkedtem, hogy ilyen sokat nőtt volna, úgyhogy újra megmérte, akkor meg már 59 centi lett). Ez azt jelenti, hogy két hónap alatt 8 centit nőtt!!! Múlt hónapban nem lett a hossza mérve, ezért nem tudom, hogy ez hónapra hogy oszlott el, de nekem ez is fantasztikus. Mondjuk sejtettem, hogy nőtt, hiszen hirtelen elkezdtünk átváltani az 50/56-os ruhákról a 60/62-esekre, amik már csak kicsit nagyok.
Hízni a múlt hónap óta így "csak" 600 grammot hízott, tehát nem hozta a szokásos 1 kilóját, de ezt is sejtettem, mert ebben a hónapban kicsit kevesebbet szopott. Ugyebár egyrészt átaludta a éjszakákat, másrészt nappal is már sokkal könnyebb elterelni a figyelmét, kevesebbeket szopik, és azt is úgy 3-4-5 óránként (kivéve, amikor mégis 2-2 és fél óránként jön rá az ehetnék...)

Köszi, hogy itt voltál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...