Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 10., csütörtök

Elmaradás

Most megint nem írtam jópár napig, ugyanis Daninak elég nyűgös napai vannak. Elég sokat sír napközben, volt viszont, hogy alig szopott, főleg este. Azt hittem, kevés a tejem, de valószínűleg nem ez volt a gond, mert közben meg kiköpködte a cicit. Talán neki is korán jön a foga, mint Esztinek és Petinek? Vagy csak nem bírja ezt a szerencsétlen időjárást? Nem tudom. De nehéz vele...

Hétfőn férjemmel fogadóórán voltunk az oviban. Mindkét óvónő ott volt, és Petiről beszélgettünk. Nos, nem tudtam meg valójában semmi újat. Szerintük játszik eleget a többi gyerekkel, nincs egyedül, és nem lóg Eszti nyakán. Nem látták, hogy bántotta volna valaki. Ők azt mondják, hogy az egész fura viselkedés Dani születése miatt van. Így próbálja magára felhívni a figyelmet. Nos, ezt sejtettem eddig is. Próbáltunk tanácsot kérni, hogy mégis mit csináljunk, de végül csak annyit sütöttünk ki, hogy azon kívül, hogy néha kicsit korábban hazaviszem őket, hogy legyenek többet otthon, meg hogy kapnak feladatokat a baba körül (általános testvérféltékenység elleni tanácsok, ismerem őket...), csak annyit tudunk csinálni, hogy türelmesen várunk, amíg mindenki megszokja a helyzetet. Hát, majd igyekszem.

Kedden megint voltam baba-mama tornán, az edző jól megdolgoztatott bennünket, de nagyon jól esett. Dani ugyan kicsit előbb lett nyűgös a szokásosnál, úgyhogy meg kellett közben szoptassam, de utána be tudtam még fejezni a tornát gond nélkül.

Szerdán végre befejeztem a baba-mama klubban a csücsökmanómat. Persze, már meg is kaptam a megrendelést Esztitől és Petitől még két manóra, úgyhogy majd legközelebb hozok anyagot hozzá, és itthon megvarrom, már tudom, hogy kell. Remélem, emlékezni is fogok rá. Képet majd teszek, egyelőre nem volt időm lefényképezni (még adós vagyok Eszti ovis kézműves dolgaival is 3-4 hétre visszamenőleg...)

Ma pedig volt Csilla néni úsztatni Danit. Ezt is elég nyűgösen viselte ma az ifiúr, de azért sikerült javítani a problémáin. (A nyakát kell erősíteni, a tartását javítani, és a kezeit lazítani, mert nagyon görcsösen hátrafeszíti az egyiket mindig.) Este elvittem a nagyokat hittanra, ott is készítettek egy szép virágot krepp papírból, majd holnap azt is lefényképezem, és felteszem, mert fantasztikus ötlet. Egyszerű, de nagyon jól néz ki!

Ja, és azóta, vagyis kb. egy hete, átalusszuk az éjszakákat, úgyhogy már kezdek túl kipihent lenni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...