Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 16., szerda

Dani 3 hónapos

Napirend: Végre elmondhatom, hogy van egy nagyjából állandó napirendünk, ami persze még mindig hangulat, időjárás, egyéb függő. De azért nagyjából lehet rá számítani általában. Tehát ha én viszem a nagyokat az oviba, akkor reggel 6-kor megszoptatom Danit, ami után szépen visszaalszik. Amíg elrendezem Esztit és Petit (öltözés, reggeli), addig hagyom aludni, majd amikor már majdnem indulásra készen vagyunk fél 8 körül, akkor amíg a nagyok veszik a cipőt, kicserélem a pelust, és felöltöztetem Danit. Aztán az autóban szépen újra visszaalszik. Ilyen napokon általában 9 köül szoktam hazaérni, addigra pont megint éhes lesz az uraság, úgyhogy megint szopizunk egyet. Ezután egy kicsit ébren van, "beszélgetünk", vagy nézelődik egy kicsit, aztán újra bealszik. Dél körül újra felébred, szopizunk. Ilyenkor általában többet van fent, akár másfél órát is, de van olyan is, hogy sokkal kevesebbet. Aztán megint alvás, és innentől már képlékeny a dolog. Általában ilyenkor elég nagyot alszik, úgyhogy 4-5 között szopizunk újra, attól függően, hogy hogy érünk haza az oviból, vagy ha nem én megyek, akkor hogy ébred föl. Ezután általában nem nagyon szokott visszaaludni, hanem fent van 6-7-ig. Ha 6-kor elalszik, akkor azt még hagyni szoktam, de ha kibírja 3/4 7-ig, akkor már nem hagyom elaludni, hanem megyünk fürödni 7-kor. Utána szopi, addig a nagyok valami mesét néznek videón, vagy számítógépen. Szopi és alapos büfiztetés után leteszem Danit az ágyba, mert ilyenkorra általában bealszik a szopiba. (Sajnos legtöbbször nem is szopik eleget emiatt). Ekkor rendezem Esztit és Petit (fürdés, esti rutin, lefekvés). Sajnos mire ők lefekszenek, Dani felébred, és nem alszik vissza, úgyhogy ki szoktam hozni a gyerekszobából, hogy a többiek el tudjanak aludni. Ez általában 1/2 9-9 körül történik. Ha Dani nagyon sír, akkor rögtön meg szoktam szoptatni, ha nem, akkor hagyom egy kicsit a hordozóban nézelődni, és csak 10 körül szoptatom meg. Ha mázlim van, ebbe a szopiba belealszik mélyen, annyira, hogy le tudom észrevétlenül tenni az ágyába. Ha nincs mázlim, akkor még órákat ringathatom a hordozóban, hogy ennyire elaludjon. Azért most már ritkán fordul elő, hogy 10 után alszik el. Innentől viszont átalussza az éjszakát, egészen a következőz reggeli szopiig.

Mozgás:A fejét már szépen tudja tartani, bár még mindig meg-megbillen, ha elfárad. Hasrafektetve már szépen tartja a fejét egéz hosszan, főleg ha a pelenkázó fölötti bordűr vonatait lehet nézegetni! Ilyenkor még dumál is rendesen, beszélget a vonaton utazó macikkal, szerintem...

Beszéd: Dani rengeteget gügyög, ha jókedve van. Szerencsére reggelenként és délelőttönként, és általában alvás után nem sokkal ez a helyzet, ilyenkor szívesen adja ki a torokhangjait, és az "eőőőő"-k is lassan megjelennek. Ugyanezt teszi, ha valaki olyat talál, aki szimpatikus neki, és úgy érzi, érdemes megpróbálkozni a kommunikációval. Ez főleg én vagyok, de azért anyukám is már sikeresen átjutott a nem olyan szigorú rostán. Próbálkozik a kacagással is, de azért még nem mondhatnám, hogy nagyokat hahotázik.

Étkezés: Továbbra is csak szopizunk igény szerint, ahogy a napirendnél már leírtam. Úgy tűnik, a hasfájósság elmúlt szinte teljesen, csak néha szenvedünk egy-egy pukival, de ha sikerül kimasszírozni, utána nincs baj. A bukás egy ideig szinte teljesen megszűnt, de most az utóbbi napokban megint többet bukik, igaz, nem annyit, amennyit az elején. Egyre könnyebb elterelni a figyelmét szopizás közben, és emiatt van, hogy nem szopik eleget, és csak akkor jut eszébe, hogy éhes, ha már lerakom, hogy biztos nem kér többet.

Gyarapodás: A mérleget 2 hónaposan visszaadtuk, és csak holnap megyünk tanácsadásra, úgyhogy fogalmam sincs, mennyit hízott az elmúlt hónapban, Majd holnap megírom.

Viselkedés: Nagyon vidám kis fickó, csak a közelgő tavasz zavarta meg a jókedvét. Többet szeretne kézben lenni, vannak napok, hogy szinte egész délután csak kézben van el. Nem csodálom, én is rosszul viseltem az elmúlt hetek-napok hirtelen időváltozásait. Bizonyos embereket már megismer, ha meglát engem, elkezd járni keze-lába, és vigyorog, vagy sír (ha éhes, akkor sír, ha csak babusgatást akar, akkor ezt mosollyal próbálja elérni - megjegyzem teljes sikerrel...). Ugyanígy, ha Eszti de főleg Peti közeledik hozzá, azt is rögtön széles mosollyal és hálás szemekkel jutalmazza, úgy érzem, megismeri a testvéreit, és nagyon szereti, ha körülötte vannak. Idegenek kezében néha megijed, de elég hamar megbarátkozik a dologgal, és nem sír sokat.



Az én állapotom: Így, hogy átalszom az éjszakákat, kipihentebb vagyok, és mivel lassan már kiszámítható lesz a napom, egy kicsit nyugodtabb is. Sajnos kénytelen vagyok lassan rájönni, hogy továbbra is az időbeosztási készségeim teljes hiánya okozza azt, hogy semmire nincs időm, és nem pedig Dani rendszertelen napirendje volt a ludas...
A fogyásom sajnos megállt, ami persze valószínűleg a rengeteg nasinak köszönhető, amiről egyszerűen nem tudok leállni. Hát, ez van. De legalább járok tornázni, és most, hogy a jó idő kijött, többet megyünk majd sétálni is.


Egyéb: Most, hogy végre jó idő van, egyre többször teszem ki a teraszra a babakocsiba aludni, és ugyan néha elég nehezen alszik el ott, de aztán olyan hosszúakat alszik, hogy csak na!


További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...