Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. március 11., péntek

Japán földrengés ma reggel

Nézem a neten, hogy mi történt. A CNN élő adását nem tudom behozni, de a BBC World úgy látszik, nem olyan népszerű, annak az adását tudom nézni. A képek szörnyűek, ijesztőek.

Reggel, ahogy hazafelé tartottam az oviból, akkor hallottam a rádióban, hogy mi történt. Aztán elkezdték részletezni, én meg majdnem sírva fakadtam, ahogy elképzeltem a képeket. Ahogy hazaértem, rögtön mentem a netre.

Nagyon mélyen érint, talán azért, mert voltam ott. Egy hónapig turnéztunk a Gyerekkórussal, amikor 14 éves voltam. Tudom, régen volt, de Japán mindig is egy kedves csücsköt foglal el azóta a szívemben. Volt olyan lány, akivel utána még évekig tartottuk a kapcsolatot (családoknál laktunk sokszor). A másik, amiért rögtön aggódni kezdtem, hogy több ismerősöm is Szingapúrban van jelenleg. Tudom, az messze van, de a rádióban azt mondták, hogy akkora volt a földrengés, hogy még Georgiában is érezték. Megnéztem a Google térképén, és úgy látom, hogy Szingapúr sincs messzebb. Ráadásul ugyebár a tenger mellett van, a tsunami is érintheti őket. De még nem hallottam semmit arról a területről. Ott vannak a szomszédaink két kisgyerekkel, és ott van a legjobb barátnőm is.

Mondjuk egy kicsit hajlamos vagyok túlreagálni a dolgokat, biztos nincs semmi bajuk, hiszen elég messze van, de kíváncsi vagyok akkor is, hogy vajon mit éreztek ők belőle...

Arról nem is beszélve, hogy vajon mi lehet azokkal az emberekkel, akikkel a turnén megismerkedtünk? Nem tartom velük a kapcsolatot, de akkor is olyan rossz érzés, hogy ismerem őket, és lehet, hogy most ott vannak a kellős közepében a dolognak (2 hetet töltöttünk Tokióban).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...