Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. április 2., szombat

Vaníliás túrókrémes torta

Találtam egy fantasztikus túrótorta receptet a Tortabirodalom oldalon (nem tudom miért, de gyengém a túrótorta, imádok mindent, ami édes és túrós...). Múlt szombatra el is készítettem, azóta is zsebelgetem be a családi dícséreteket. Ugyanis az egész család megkóstolta, mert egy nagy közös anyuéknál cipekedős, pakolós nap ebédjéhez készítettem (szóval voltunk rá sokan - 7 felnőtt és 2 gyerek). Büszke is voltam rá, mert nagyon jó lett az íze, és az eddig a YouTube videóiról ellesett díszítési technikákból is sikerült alkalmazni jónéhányat. Igaz, legközelebb ugyanezt a mennyiségű krémet nem kettő, hanem három lapba fogom tölteni, mert így egy kicsit megfeküdte a pocimat. Íme néhány kép a remekműről:


Életem eddigi legjobban sikerült piskótája (szintén a Tortabirodalomról)


A maradék krémet betöltöttem a domború tető egyenesítésénél levágott darabba, kóstolónak.


Bevonás tejszínnel


Tejszínes díszítés


A végén ég az utolsó pillanatban úgy döntöttem, kell rá egy kis szín, úgyhogy megszórtam szívecskékkel


És így nézett ki a torta belülről. Ütős, mi?

Köszi, hogy itt voltál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...