Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. április 12., kedd

Tipp: Anyatejes kaki mosása

Mostantól néha fogok írni olyan bejegyzéseket, ami nem kizárólag rólunk szólnak, hanem tippeket tartalmaznak különféle dolgokról, és esetleg másokat is érdekelhetnek. Ezeket a bejegyzéseket Tipp szócskával fogom címezni. Íme az első (orrokat befogni, nem közvetlenül étkezés után olvasandó - Heni, te ne olvasd el ;-D ).

Valaki nekem annak idején azt mondta, hogy az anyatejes kaki állítólag nem büdös. Nem tudom ki volt, de az elmúlt 5 és fél évben megtapasztaltam, hogy ilyet valószínűleg csak az állít, akinek nincs gyereke. Na jó, persze nem olyan a szaga, de azért van. És foltot hagy. Erőset. De mégis hogy lehet kiszedni a ruhából? Mert rámegy, az biztos. Tegye fel a kezét az, akinek van/volt pár hónapos gyereke, és nem volt legalább egyszer nyakig kakis... Nem látom a kézerdőt. Nos, elmondom, hogy én mit teszek, ha ilyen fordul elő. Régebben buta módon csak bedobtam a szennyesbe, és persze szenvedtem a következő mosásnál, hogy nem jött ki a szép, sárga folt. Aztán rájöttem, hogy mit tegyek. Még frissen (rögtön átpelenkázás után) hideg vízzel kiöblítem az anyagot a ruhából, majd szappannal (nekem a sima Baba szappan jött be erre a célra, az van otthon) átmosom (bekenem a foltot, és kézzel megdörzsölgetem). Ez általában a nagyját ki szokta szedni, sőt, van, hogy egyáltalán nem látszik a végén folt. Utána kiterítem, hogy megszáradjon, vagy ha épp olyan színűt mosok, akkor mehet be rögtön a gépbe. Ha fehér ruha, és még maradt folt, akkor mehet rá egy kis fehérítő (én a Domestos fehér színűjét használom, eddig az vált be a legjobban), ha pedig ez a dolog nem játszik, mert színes a ruha, akkor esetleg még meg lehet próbálkozni egy kis folttisztítóval. Nekem ebből a Bip gallértisztítója az ász, csak mostanában nem nagyon lehet kapni. Általában a DM boltokban érdemes keresni, én ott szoktam venni.

Köszi, hogy benéztél.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, sokat segitet, remélem beválik😘örülök hogy ilyet is olvashatok

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...