Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. április 20., szerda

4 hónapos vizsgálat

Tegnap Danit elvitte a férjem tanácsadásra. Most hosszt nem mértek, de a súlya 5920 gramm volt, tehát nagyjából 800 grammot híztunk megint. Megint volt oltás, akárcsak 3 hónaposan, kettőt kapott a két combjába. A múltkor is elég nehezen viselte, egy hétig szörcsögött, mert benáthásodott tőle, de más baja nem volt. Most szerintem rosszabbul viseli. Már tegnap is nagyon nyűgös volt, és nyugtalanul aludt egész nap. Szerintem éjjel kicsit lázas is volt, de csak reggel tudtam megmérni, akkor csak hőemelkedést mértem (38.1 popsiban, amiből levontam a 0.5-öt, így jött ki a 37.6). Nagyon nyűgös, még szopni is alig akar. Aztán elaludt, de folyton összerezzent, könnyen felébredt, és csak úgy tudott elaludni, hogy kicsit masszíroztam a pociját, és így ringattam, és szépen álomba rázódott. Aztán fél 11 körül újra felkelt, mégpedig ordítva, ami nála nem megszokott. Kicseréltem a pelusát, aztán megszoptattam, de csak az egyik mellből volt hajlandó enni, a másikból semmit, és csak sírt, üvöltött. A végén ugyanúgy nyugtattam meg, ahogy az előbb, igaz, most nem aludt bele. Utána hirtelen jó lett a hangulata, elkezdett gurgulázni, ahogy akkor szokott, amikor jól érzi magát. Most meg szopja az ujját, és szépen mindjárt elalszik, remélem. Azt hiszem, nincs túl jól.

További szép napot ebben a gyönyörű napsütésben. Bárcsak én is kimehetnék!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...