Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. április 17., vasárnap

Dani 4 hónapos

Napirend: Nem nagyon változott, elég stabilan ugyanaz, mint már egy hónapja.

Mozgás: Már kezdtem hónap közepe felé aggódni, mert nem nagyon tartotta a fejét hason fekve, és a bal keze láthatóan gyengébb, mint a jobb, mert azzal nem tudja annyira kinyomni magát. Voltunk csípőszűrés kontrollon, ott viszont azt mondták, miután panaszkodtam emiatt, és a doki hasra tette, és megnézte, hogy minden rendben van (persze, neki gyönyörűen kitartotta magát...). Ha viszont behajlítva teszi az alkarját az álla alá, szépen tartja a fejét. Aztán miután már jól kiaggódtam magam, és Dani még mindig elég féloldalasan, görcsösen feküdt ha hasra tettem így:


egyik nap háton feküdt, aztán oldalra fordult!


Olyan büszke voltam rá. Egy kicsit fellelkesültem, hogy talán mégsincs gond a mozgásfejlődésével, és elkezdtem rendszeresen hasra rakni, naponta többször. Akkor jöttem rá, hogy alkarra támaszkodva szépen tartja magát. Aztán véletlenül észrevettem, hogy ahogy hason fekve az erősebb kezével kinyomja magát, a másik kezét a szájába teszi, így épp úgy hajlítja be, hogy átbillen szépen arra az oldalra! Újra hasra tettem, és többször is megismételte, sőt, ha elég sokáig vártam, oldalról hátra is billentette magát egy jó erős popórándítással! Tehát a kisfiam hasról hátra fordul! Olyan büszke vagyok rá, és most már egyáltalán nem is aggódom a dolog miatt. Ez egyébként a múlt héten történt. április 1-én fordult hátról oldalra, és aztán 12-én csinálta a hasról hátra fordulást. Igen, kicsit belehúzott.
Sokat nézegeti a kezét, össze is kulcsolja maga előtt. Nyúl a dolgok után, van olyan játék, amit meg is fog, és a szájába teszi (csücsökmanó, cumitartó fajáték).


Beszéd: Nagyon kommunikatív, szókincse, kommunikációs tárháza tele van mindenféle gurgulázásokkal, "eőe" hangzósorokkal, és persze töménytelen mennyiségű vigyorgással

Étkezés: még mindig csak szopik, és egyáltalán nem fogadja el a cumisüveget, ezt sajnos tegnap keserves tapasztalat útján tudtuk meg.

Gyarapodás: Kedden visszük tanácsadásra, de az biztos, hogy jó súlyban van a Prücsök, és folyamatosan növi ki az 50/56-os ruhákat. Elkezdtük hordani a 62-es ruhákat, de már néhány 68-as sem nagyon lötyög. Pelenkából is áttértünk eggyel nagyobb mértere, már 3-ast használunk kb. másfél hete. Azért majd kíváncsi leszek a méretekre.

Viselkedés: Mindenkivel nagyon kedves, és könnyen mosolyra lehet bírni még idegenek között is. Imád kézben lenni, de most már sokat eljátszik egyedül is, főleg mióta kölcsönkaptunk egy játszószőnyeget. Azon háton fekve órákig el tud nézelődni, főleg, ha ráakasztom ezt a bizonyos cumitartót a csücsökmanójával. Jelenleg ez a két kedvenc játéka. A csücsökmanónak mostanában különösen a ruhasarkát szereti rágcsálni. Nagyon szeret kendőben lenni, általában rövid idő alatt elalszik benne.


Az én állapotom: Jól vagyok, a gipsztől eltekintve. Mivel Dani átalussza az éjszakákat, nem is érzem magam fáradtnak annyira. Kezdek itt helyben társaságot találni, és az itthoni dolgok is alakulnak. Azt hiszem, mostanra kezdtünk összerázódni nagyjából.

Egyéb: Csütörtökön (ápr. 14.) végre eljutottunk az első babaúszás alkalomra. Szöd és Vác között találtunk egy helyet, ahol egy családi ház pincerésze van kialakítva uszodának pont babaúszás céljából. Dani nagyon élvezte a 45 perces alkalmat, egy szava nem volt, sokat mosolygott, és ügyesen csinálta a feladatokat.


BCG oltás helye még mindig látszik a vállán, sőt, a babaúszás után még mindig jött belőle kis váldék. Nem tudom, ez normális-e, de nem emlékszem, hogy Petinek is ilyen sokáig látszott volna (Esztinek nem is fakadt ki annak idején, csak kicsit bepirosodott a helye, aztán eltűnt).
Ezerrel folyik Dani nyála, néha egy kicsit úgy látom, mintha a foga jönne, de aztán mégsem. De a keze is rengeteget van a szájában, úgyhogy valószínűleg azért valami történik a felszín alatt...

Köszi, hogy itt voltál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...