Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. április 3., vasárnap

Csücsökmanók és filcállatkák

Még nem mutattam meg a csücsökmanóm végleges állapotát. Itt olvashatod el, hogy miről is beszélek. És íme a befejezett manó. Daninak azóta is ezt hurcolászom mindenhova nézni és fognivalónak.


Akkora sikere volt a dolognak, hogy Eszti és Peti is rögtön rendelt egyet magának, de ezek csak most készültek el. Íme:




A múltkori baba-mama klubon pedig filcállatkákat készítettünk. Én saját használatra egy fehér elefántot és egy fehér nyuszit varrtam. Kiderült, hogy vásárra is szeretnének vinni, és be lehet szállni a készítésbe (így gyűjtenek pénzt a most alakuló dunakeszi Waldorf ovihoz). Nagyon élveztem a készítést, ezért gyorsan be is vállaltam kettőt, egy zsiráfot és egy szürke elefántot. Két nap alatt kész is lettem. Most már van nálam egy újabb adag, úgyhogy van programom, de nem bánom, mert addig sem a számítógép előtt ülök... Íme tehát az eddigi termés:



Köszi, hogy itt voltál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...