Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. április 10., vasárnap

Keresztelő

Múlt vasárnap volt az unokaöcsém keresztelője, és erre az alkalomra elkészítettem életem első fondanttal bevont tortáját. Kicsit féltem tőle, mert se fondantot, se csokitortát nem készítettem még soha, de nagyon elhatároztam, hogy megpróbálkozom vele, így muszáj volt. Receptekért ismét Kiskuktához fordultam (piskóta, krém, fondant). Nagy élvezettel készítettem az egészet, igaz, nem egy nap volt (a férjem még mindig azon lovagol, hogy három napig készítettem - dehát jó munkához idő kell, nem?). Csütörtökön készítettem el a fondantot és a piskóta lapokat, pénteken került bele és rá a krém, majd szombaton délután tettem rá a fondantot és díszítettem vajkrémmel. Ja, a vajkrém receptet nem Kiskuktától, hanem a tortadíszítés blogról vettem, az is egész jó lett.
Ismét sikerem volt, bár szerintem a csokikrém egy kicsit gej lett (vajon így kell írni?), dehát én igazából nem szeretem a csokitortát. A lap sem igazán sikerült szerintem, mert kicsit tömör és ragadós lett, de lehet, hogy elrontottam valamit a kakaó adagolásával. De azért sikerült. Büszke vagyok rá. Igen, a békát is én készítettem fondantból. Kicsit gnóm, de a miénk :-)

Íme néhány kép a "remekműről":


A torta bevonva, egyéb díszítés nélkül


 Teljes díszben


Az ominózus béka (azért béka, mert Bercike - vagy inkább az anyukája? - békamániás)


A torta felülnézetből


És végül a torta belülről, miután végül megvágtuk.

További szép napot!

2 megjegyzés:

  1. hű, nagyon ügyes vagy, én ilyenbe bele sem mernék vágni! Csak amikor már készen van :)
    Tök jó a béka!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Maja!
    Belekukkantottam a blogodba és igen élvezetes olvasmánynak találom, jó fotókkal.
    Ezért a szép tortáért nagyon megdícsérlek, rendkívül ügyes vagy! Máskor is jövök hozzád nézelődni. Üdvözlettel:marisz57

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...