Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. április 18., hétfő

Képek csak úgy

 Teszek fel pár képet, amiket mostanában csináltam:

 
Belevágtunk - a körömvágásba. de sajnos történt egy kis baleset, ugyanis addig addig kapkodta a kezét, míg belevágtunk az ujjába is! Jaj, szegénykém hogy sírt, én is vele sírtam volna legszívesebben. Szerencsére egy-két nap alatt begyógyult, már nem is látszik, de akkor is!!!

Gyönyörű idő volt március 29-én, így, miután Eszti hazajött az oviból, még bőven lehetett a kertben játszani. (Peti beteg volt a hét elején, itthon volt velem két napig) Eszti buborékot fújt, Peti pedig az apjával örömködött. Mostanában, úgy kb. egy-másfél hete irtózatosan apás lett. Folyton azt kérdezgeti, hogy hol az apja, és a múltkor már ki is kaptam, hogy miért én mentem érte, miért nem az apukája. Szép, mi?

Berci unokaöcsém keresztelője után készültek a következő a képek a családi ebéden.

Jótestvérek. Mostanában ez a kedvenc képem róluk, olyan cukik rajta. (Az ölelésre én kértem meg őket, de szó nélkül megtették, és ők álltak be így).

Én Danival

Másik nagy kedvencem, Dani és anyu múlt csütörtökön (április 14)

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...