Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. január 20., csütörtök

Dani - 5. hét (2011. január 14-20.)

Az első mosolyok és kádúszás

Ezen a héten folytatódott gyermekágyas életünk, ahogy eddig is. Talán annyi újdonságot említhetek meg, hogy Danika arca rettenetesen kiütéses, lehet, hogy tényleg a tej és az olajos magvak. Sajnos mindkettőtől nehezen válok meg. A mandulát ugyan eldugtam, de ezen a héten véletlenül rányúltam, és nem volt megállás, újra elkezdtem rájárni…
A másik, hogy észrevettem, hogy valószínűleg Dani feje koszmós. Nem nagyon vészes, de azért észrevehető. Eddig még egyik gyerek sem volt koszmós, úgyhogy számomra ez a dolog újdonság. Gyorsan utána olvastam, mit kell vele csinálni, meg hogy mi is ez. Találtam sokféle dolgot, a végén eldöntöttem, hogy megkérdezem a húgomat, akinek most 3 hónapos a kisfia, és nekik is van koszmó, hogy mit is kellett nekik vele csinálni.
A héten Dani többször is elmosolyintotta magát, nagyon édes ilyenkor, a szeme is nevet! Olyan kár, hogy még nem igazán sikerült lekapnom ezt a pillanatot…
Megvolt az első igazi nagy sétánk is, ugyanis Esztinek már muszáj volt szabadidőnadrágot venni. Szegénykém szégyenszemre fél lábszárig érő nacikban van az oviban, mert mindegyiket kinőtte már, de én meg még nem tudtam elmenni, hogy vegyünk neki. Úgyhogy hétfőn felkerekedtem a három gyerekkel, Dani hordozókendőben, és elmentünk vásárolni a helyi kínaiba (Dunakeszin is van ám Ázsia Center!!!). Szép idő volt, jól esett a séta, Dani végigaludta az egészet a kendőben.
Megtörtént az első kádúszásos alkalom is, Nagyon élvezte az uraság, teljesen ellazult a vízben, ahogy Csilla néni úsztatta. Írtam erről az alkalomról egy külön bejegyzést is, ha érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...