Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. február 23., szerda

Baba-mama klub

Ma délelőtt baba-mama klubban voltunk Danival. Kiderült, hogy itt az utcánkban néhány számmal odébb tartanak ilyet. Mellesleg közben Waldorf óvodát is szerveznek, ami valószínűleg szeptembertől fogja várni a piciket, ha minden jól megy. Kicsit kacérkodom a gondolattal, hátha oviban jó a Waldorf-pedagógia. Mondjuk ahogy elolvastam a weblapon, hogy mi is történik egy ilyen oviban, az alapján tuti élvezné Eszti is és Peti is. Mindenesetre elmentem erre a mai klubra, ahol mindig készítenek az anyukák valami szépet. A múltkor csuhéból készült baba, akkor nem voltam, most viszont egy csodaszép csücsökbabát kezdtünk el. Sajnos csak a feléig jutottunk, a fejét készítettük el, de nagyon élveztem, és szerintem nagyon cukira sikerült. Íme, itt tartunk:


Az arca kicsit közelebbről (csak mert nekem annyira tetszik, olyan büszke vagyok magamra! :-))


Lesz neki még ruhácskája (én élénk sárgát választottam), és egy csúcsos sipkája (ez meg sötétkék lesz). Azért választottam ilyen élénk színeket, mert elhatároztam, hogy a baba Danié lesz, és ugyebár neki most az élénk színű dolgok kellenek, azokat látja a legjobban, azok iránt érdeklődik. Remélem, ez is tetszeni fog neki

Jól is éreztem magam, úgy tűnt, végre megtaláltam a társaságomat itt is. Szoptatáspárti, sokáig szoptató, hordozókendőző anyukákkal találkoztam, nem is kevéssel. Már csak jobban meg kéne ismerni őket, hogy ne érezzem magam itt olyan elveszettnek... Ráadásul nem Dani volt a legkisebb gyerek! Volt egy kislány, Johanna, aki 4 hetes volt. Szintén harmadik gyerek, úgyhogy igazán nekünk való ismeretség lenne. Csak ne esne olyan nehezemre új barátságokat kialakítani. Tulajdonképpen nem is tudom, hogy kell azt, hogy ne is rontsak ajtóstul a házba, de mégis tudatosan alakítani egy barátságot, vagy legalább jó ismeretséget... Remélem, azért sikerül, mert tetszett a társaság, jó lenne ilyen anyukákkal "lógni".

1 megjegyzés:

  1. Hát én nem vagyok ilyen ügyes. S hogy Neked mi mindenre van energiád!
    Kérlek nézz be hozzám is. http://lilla-napok.blogspot.com/2011/02/ez-az.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...