Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2012. március 8., csütörtök

Maja alkot - Waldorf baba

Még karácsony előtt pár Waldorfos anyukával összeültünk, és egyikük megtanította nekünk a Waldorf baba elkészítésének titkait, és mindenki készített babát. Én Esztinek készítettem karácsonyra, és nagyon örült neki. Egyetlen szívfájdalmam volt, hogy igazából nem volt neki szép ruhácskája. Összehoztam ugyan valamit karácsonyra, hogy mégse meztelenül csücsüljön ott szegény a fa alatt, de azért nem volt az igazi, szép. épp nem volt elő a varrógép, kézzel nem tudtam olyan jól, szabásmintám sem volt éppen tökéletes, stb. Aztán egy időre január-februárban lassacskán abbahagytam a kézimunkázást, varrogatást, és ismét visszatértem a számítógéphez. Most viszont elhatároztam magam, és ismét elkezdtem varrni. Már Januárban elővette István nekem a varrógépet, és tegnap végre rá is szántam magam, hogy a régebben kinyomtatott szabásminták közül kipróbáljak egyet. Eddig talán azért halogattam, mert azt hittem, hogy kicsinyíteni kell a szabásmintát, de rájöttem, hogy nem is, és így könnyebb lesz. Volt itthon szép kis rózsaszín vászon anyagom, talán még két évvel ezelőttről, amikor Esztinek farsangra lepkeszárnyat akartam készíteni, de végül nem ezt az anyagot használtam fel. Ebből gyönyörűen ki lehetett szabni a ruhát, és elég sok munka árán, hiszen ritkán varrok ruhát, de végül sikerült megvarrni az első igazi kis ruháját Rózsa babának (így nevezte el Eszti még Szenteste). A füzetben, amit a netről töltöttem le (American Girl Kollekció) volt hozzá egy kis kötényke, és találtam egy napkalapot is. Ezek ma készültek el, és végre így teljes a szett. Íme, így néz ki most Rózsa baba:



Nagyon büszke vagyok rá. A babára is (ebből még készülni fog, mert kiderült, hogy Peti is szeretne egyet, fiú létére - igaz ő fiú babát szeretne), és a ruhákra is (hiszen ettől meg annyira féltem, és elsőre nem is lettek olyan rosszak). El is gondolkodtam, hogy ezzel szívesen foglalkoznék, hiszen sokan keresik ezeket a babákat, én meg szívesen készítem. De ez még a jövő zenéje. De ki tudja... Egyelőre szeretnék még más ruhákat is megvarrni a szabásmintákból, hogy lehessen váltogatni a ruhákat, hadd élvezze Eszti az öltöztetgetést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...