Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2012. március 4., vasárnap

2012. március 4.

Péntek éjjel nagyon szenvedtem a fájdalomtól a számban, úgyhogy végül úgy döntöttem, mégis elmegyek az ügyeletre. Foggyulladás volt a diagnózis, Dalacint kaptam, amit állítólag lehet szoptatás alatt szedni. 2x1-et írt fel a doki, de a gyógyszertárban azt mondták, hogy ezt általában 4x1-esben szokták felírni, különben elég lassan hat. Végül úgy döntöttünk a gyógyszertárossal, hogy 3x1-et fogok szedni. Hétfőig kibírom ezzel, aztán el kell mennem a fogorvoshoz, hogy megnézze, és eldöntse, hogy kell-e tovább szednem. Azt hiszem, az SZTK-ba megyek most fogorvoshoz, kipróbálom, közel van, ingyen van, és lehet, hogy jó is. Ki tudja. Bár az asszisztens azt mondta, hogy lehet, hogy gyökérkezelés lesz a vége, azt pedig tapasztalatból tudom, hogy nem lehet fájdalom nélkül csinálni. Pár éve, amikor ebben volt részem, még érzéstelenítő injekció mellett is majd megvesztem, annyira fájt. Mindegy, valamit muszáj csinálni, mert jelenleg nem tudom kinyitni normálisan a számat, még enni sem nagyon tudok emiatt. Arról nem is beszélve, hogy nézek ki. Mintha folyamatosan lenne egy cukorka bal oldalt a számban... Éjszakára megint nagyon elkezdett fájni, de Ági barátnőmnek hála, már volt itthon Cataflam (kaptam tőle kölcsön egy levéllel), így be tudtam egyet venni. De 5 perccel utána megfogadtam, hogy legközelebb csak felet veszek be egyszerre, ugyanis olyan erős volt, hogy teljesen kiütött, szédelegtem, meg minden. Elég vicces érzés volt, meg ijesztő is, hogy ennyire erőteljesen hat. Persze, nem nagyon szoktam gyógyszert szedni, nyilván nincs is nagyon hozzászokva a szervezetem, de akkor is meglepő volt. Mindenesetre végre nem szenvedtem éjszaka a fájdalomtól. Kár, hogy így sem aludhattam, mert Dani már 1-kor felkelt, és át kellett hoznom, mert felébresztette Esztit.
Hogy ne legyen olyan egyszerű az élet, tegnap estére Eszti belázasodott. Úgy látszik, elkiabáltam a dolgot, és mégis eléri őt is a betegség. A lázon, és csúnya köhögésen kívül nincs más baja, remélem, azért gyorsan meggyógyul. Éjjel még lázas volt, amikor átjött, reggelre hőemelkedése volt. Kapott Nurofent, ami szépen levitte, viszont nem nagyon akar feküdni, úgyhogy nincsenek illúzióim. Mindenesetre István a két fiúval elment templomba, mi lányok meg itthon maradtunk pihenni. Eszti rajzol, én meg hallgatom az istentiszteletet.

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...