Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. október 6., csütörtök

Danika beteg

No, egy kicsit leálltam az írással megint, ugyanis Dani hétfő éjszaka belázasodott, és ugyan nem volt nagyon sírós, de egész nap nem lehetett letenni, egészen tegnap estig. Kedden 38.1 volt, szinte egész nap a láza. Kapott kúpot, az egy kicsit levitte, de mire újra mértem, addigra megint felment. Este Nurofent adtunk neki, de nem volt egyszerű az éjszaka. Aztán szerdán már reggel 38.8 volt, szerencsére azt a kúp nagy nehezen levitte 38.7-re nem sokkal dél előttre. Azóta nem adtam neki semmit, mert nem ment fel 38 fölé. Tegnap délután még egyszer 36.1-et is mértem, de azt nem hiszem el, mert elég meleg volt a feje. Estére nagyon elfáradt, mert persze aludni azt azért nem akart egész nap, csak a kezemben. El is aludt 3/4 9 körül a szopiba, aztán 1/2 10 körül felébredt, és utána egyszerűen nem lehetett elaltatni. Nyilvánvalóan teljesen jól volt, szórakozott az apjával, beszélgettek (Paaaaa-Paaaaaa - bár ezt még szerintünk jelentés nélkül alkalmazza, minden esetre szolgál neki, és tök jókat rötyög rajta, mikor visszamondjuk neki. Szerintem ő azt hiszi, minket tanít beszélni :-) ). Pedig pont tegnap én nagyon szívesen elaludtam volna 10 körül... Felvittem magammal az ágyba, de fogalmam sincs, mikor sikerült elaltatni a szopival, mert szerintem én előbb elaludtam. Ma reggel hőemelkedése volt, 37.5, de azóta nem ment feljebb. Mondjuk még mindig taknyos, de a szeme már nem annyira váladékozik, mint az első két nap, amikor 5 percenként kellett törölgetni. Enni nem nagyon eszik, most még annyit sem, mint eddig, csak szopik, és sokat iszik, ami teljesen érthető.

Azért remélem, hogy most már meggyógyul, mert szombaton nagyon készülök Scrapbook klubba, oda viszont csak úgy tudok menni, ha magammal viszem, mivel egész napos. Esztit is készülök magammal vinni, mert annyira szeret alkotni. Édes, mert már számolja a napokat, hogy mikor megyünk. Sőt, ma reggel már azt is kitalálta, hogy készít majd egy könyvet az óvónénijének (mondtam már, hogy folyton "könyveket" gyárt?).

Íme egy fénykép a kis lázasomról, amint épp ebédhez készülődik. Látszik azért rajta, hogy kicsit elesettebb, mint máskor, legalábbis én látom.





További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...