Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

2011. október 24., hétfő

Őszi betegségek

"Fantasztikus" esténk van! Esztinek már tegnap este fájt a feje, de csak hőemelkedése volt, úgy gondoltuk, csak elfáradt, mivel elég zsúfolt hétvégénk volt, és nagyon sokat rohangált vasárnap késő délután. Viszont sokáig elaludni sem tudott. Úgy gondoltam, hogy majd ha sikerült letennem Danit, akkor adok neki mégis Nurofent, hátha az a fájdalmát is csillapítja. Csakhogy Dani nem nagyon akart elaludni. Mire végre sikerült letennem, Eszti is elaludt. Aztán éjjel 1 körül mégis megjelent, hogy még mindig nem tud elaludni, és fáj a feje. Úgyhogy megengedtem neki, hogy mellém feküdjön, és adtam neki Nurofent. Nagy nehezen végre elaludt. Reggelre semmi baja nem volt, úgyhogy elengedtem oviba. Nem is volt gond egész nap, de amikor a férjem elment a gyerekekért, kiderült, hogy alvás utánra belázasodott, csak azért nem hívtak, mert tudták, hogy mindjárt megyünk érte. Úgyhogy amikor hazajött, én is megmértem, és 38.6 volt. Kapott Nurofent, megpróbáltam lefektetni egy DVD elé, de nem sokáig bírta a tétlenséget, elég gyorsan lement a láza, és utána jókedvű volt. Remélem, tényleg csak egy rövid dolog volt ez. Mire le kellett feküdni, addigra minden rendben volt. De azért holnap még itthon van, mivel csak orvosi igazolással vihetem újra. De úgy gondoltam, hogy már rendben leszünk. Miután lefeküdtek, szokás szerint Danival foglalkoztam, mivel elég fáradt volt már, elkezdtem szoptatni. Gyönyörűen be is aludt, és már éppen azon gondolkodtam, hogy felviszem, amikor egyszer csak elkezdett öklendezni, és hányt egy nagyot. Igen, ez sajnos nem bukás volt, hanem szabályos hányás. Úgy sajnáltam! Persze öltöztünk át rögtön. Ő is, én is. Sőt, nekem le is kellett fürödni, mert a ruhám teljesen átázott, és, hát igen, szaga volt a dolognak. Miután megvoltunk az öltözéssel, takarítással, mivel Dani közben jól felébredt, újra elkezdtem szoptatni, hogy elaludjon, de bár ne tettem volna! 10 perc után újra hatalmas adag jött ki belőle, most legalább kétszer annyi. Újra átöltözés mindkettőnknek, felmosás, ülőgarnitúra takarítás. Próbáltam neki vizet adni, de sajnos ne fogadta el. Viszont szoptatni már nem mertem még egyszer, úgyhogy megpróbáltam elringatni. Járkáltam vele sokáig. Közben háromszor szaladtunk a mosogatóhoz, szegénykémből még mindig jött néhány kisebb adag. Aztán úgy tűnik, megnyugodott a pocija, mert végre sikerült jó mélyen elaltatni, bár így is felkelt kicsit, amikor letettem az ágyába, de sikerült visszaaltatni. Most hason alszik, kíváncsi leszek, meddig. Holnap így már kétszeres okom lesz a dokihoz menni. Remélem, nincs komolyabb baja egyik gyerkőcnek sem.

Jó éjszakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...